איך ניתן להרוויח מביטוח ארוך טווח

כיום, 12 מיליון אמריקאים צריכים טיפול ארוך טווח. עד שנת 2050, המספר הזה צפוי יותר מכפול. טיפול ארוך טווח (סגן) יכולה להשתנות – זה כולל הכל מהמעון בבית הבריאות ומבוגרים לטיפול דיור דיור מוגן או אפילו בבית אבות מתקנים. בניגוד להנחה המקובלת, Medicare וצורות אחרות של ביטוח בריאות מכסה LTC מכיוון שזה לא נחשב הוצאות רפואיות. וזה רק אחד של מיתוסים רבים, הסברות בנושא טיפול לטווח ארוך. רוב האמריקאים יחיה בבית אבות או מתקן דומה אחר בשלב כלשהו בחייהם. כל מי שמתעסק עם בני המשפחה החולה לומד כי העלויות יכול להוסיף מהר מאוד. 

 

אבל יש דרכים לעשות את הביטוח (LTCI) במחיר סביר:

 

1. לקנות כאשר אתה עדיין צעיר ובריא. 

LTCI מדיניות יש דרישות מחמירות חיתום, הסיכויים של אירוע בריאות שגוררת פסילה עם העלייה בגיל. מחכה עד שאתה מבוגר או מצב רפואי חמור פירושה פרמיות גבוהות הכחשה אפשרי. בנוסף, כמה תוכניות היברידית קבועים הפרמיות לכל החיים!

 

2. לקרוא את האותיות הקטנות. 

כל פריטי המדיניות יש לי כמה תנאים אשר הם לא לכלול כיסוי — בסמים ובאלכוהול, פצעו את אי-כלילה סטנדרטי, לדוגמה, אז להיות מודע. מדינות מסוימות עדיין לאפשר לחברות לחייב אותך ב בית חולים או מתקן הנקה כבר מספר ימים לפני זכאים לקבלת הטבות ספציפיות. ודא כי אלצהיימר, מחלות נפוצות אחרות, כגון מחלות לב וסוכרת, הם לא נשלל. 

 

3. השוו. 

פרמיות יכול להשתנות הרבה, אפילו לסיקור דומה. להשוות את ההערכות לפחות שלוש ספקיות שירות ומידע. 

 

4. לשקול מדיניות משותפת. 

מדיניות יחיד מכסה שני אנשים החולקת מבוגרים, כגון הבעל ואת אשתך או אפילו אחים, היא דרך נוספת לחסוך. בהתאם לסוג של מדיניות, יכול להיות הנחות עמוקות על הפרמיה. 

 

5. קחו את ניכוי מס. 

אתה עשוי להיות זכאי לצורך ניכוי מס, אשר מתאימה שנתי! בדוק עם יועץ המס שלך. 

 

6. להיות גמיש. 

לעתים קרובות באפשרותך להתאים כמה מונחים של מדיניות LTCI או להפוך את יתרונות מסוימים וחסרונות כדי להפוך את הפרמיות במחיר נוח יותר. 

 

להגביל את התנאים. מדיניות LTCI טיפוסית ומציע מונח של 3 עד 5 שנים ומגבלה דולר סה כ התואם העלות של זה אכפת באזור שלך. אם אתה בריא בצורה יוצאת מן הכלל עם היסטוריה משפחתית של אריכות ימים, יהיה קצר יותר מספיק בשבילך. 

מדיניות אחד לכל זוג. יש זוגות תגדיל את הסיכויים על ידי רכישת מדיניות אחת עבור בן הזוג הצעיר, על ההנחה יכול אכפת לה עבור בן הזוג בוגרים. 

בחר תקופה ארוכה יותר חיסול. מדיניות המסורתית ביותר יש תקופה "חיסול" או "מחכה" של 90 יום לפני את הכיסוי בעיטות, שבמהלכו אתה אחראי על 100 אחוז של העלויות. קצרה יותר תקופת חיסול, גבוה יותר את הפרמיות. 

. היה זהיר עם כיסוי למרות הממוצע השנתי עולה חדר פרטי בבית אבות 2016 היה $92,378, או בערך 250 דולר ליום (בדולרים של היום), אין חוק שאומר שלך לקנות כיסוי כל-כך הרבה. בודק את הפרמיות על ידי רכישת כמות קטנה יותר של כיסוי יומי (150 דולר, לדוגמה) להשלמת שבו תשלמו את ההפרש. 

באביב להגנה האינפלציה. תכונה זו מוסיפה את העלות, אך חשוב כי זה עוזר מזכויותיו בקצב העלות ההולכת וגדלה של טיפול השנים בין הזמן שאתה רוכש את המדיניות ואת הזמן שאתה טוען הטבות. 

7. חפשו קבוצת תוכניות. 

המעסיק הקבוצה מתעתדת נוטים להיות יותר גמישים עם חיתום רפואי, פחות יקר מדי. הם גם נוטים להיות נייד, אם תעזבי את העבודה שלך. לדבר עם המעסיק שלך, אם הם לא מציעים LTCI עדיין. 

 

על-ידי הפעלת הביטוח LTC שלך עכשיו, ייתכן שתוכל לשמור על עלויות נמוכות על כיסוי חיוני זה.