מדוע כדאי לעשות ביטוח שכירות לדייר

לפני כמה שבועות לקוח שלח לי להודות לי שהמלצתי היא להשיג ביטוח המשכיר. בלילה שלפני, היא התעוררה באמצע הלילה כדי למצוא פורץ בחדר שלה! היא הייתה שמאלה ללא פגע, אבל חלק מחפציה נעלמו.

למחרת, היא הגשת תביעה עם חברת הביטוח שלה השוכרים, למרות שזה היה עדיין משימה מייגעת, היתה כל כך אסירת תודה. יש לה את ההגנה במקום כדי לפצות אותה על החפצים שנלקחו.

זו הסיבה השוכרים צריך להעיף מבט קשה גדול מה-אם. מה אם הנכסים שלך נהרס או נגנב? מה אם אתה נאלץ למצוא דירה חדשה? אם אתה שוכר, עליך השוכרים הביטוח לפצות אותך. על פגיעה ברכוש אישי שלך או להגן עלייך. אם מישהו נפצע בביתכם.

. הנה מה מכסה פוליסת הביטוח השוכרים אופיינית:

מיטלטלין:
בעל הבית שלך צריך להיות פוליסת ביטוח המכסה את החלק החיצוני של הבניין ואת השטח, אבל הוא או היא ככל הנראה לא יכסה את חפציך האישיים. אז אם אתה בא הביתה יום אחד כדי שריפה או השירותים שלך גולשת, מציף את מקומך, הורס הרהיטים שלך, ניתן האחראי לתשלום להחליף משהו נפגם. או אולי מה קרה, הגנב גונב את כל מכשירי חשמל. שוב, יהיה עליך לשלם להחליף משהו נגנב. השוכרים הביטוח יכסה לרכושך האישי מפני הפסדים של אש, עשן, ונדליזם, גניבה, התפוצצות, סערת רוחות ומים נזקי צנרת.

אחריות:
תובעים יכול להיות יקר. פוליסת הביטוח שלך השוכרים מגן אם אורח! או מבקר פצוע (או את רכושם פגום) בדירה שלך. הגנה מפני אחריות עוזר לשלם את דמי הגנה משפטית לנזקים מוענקות. בלי זה, הכל החל את המשכורות ואת רכוש אישי לחשבונות שלך בדיקת וחיסכון יכול להיות בסיכון.

דברים אחרים:
ניתן להוסיף על פסוקיות אחרות מדיניות השוכרים שלך כדי לכסות את אובדן רכוש בעת נסיעה או רכוש גנוב ממיקומים אחרים כגון המכונית שלך. אתה יכול גם להוסיף הגנה רפואית חוות, אשר מכסה הוצאות רפואיות אם אורח פצוע או סביב המקום שלך.

כמו כל רכישה ביטוח, אתה רוצה לוודא שאתה מבין של בתוך ומתוך על מדיניות לפני שתחיל – וודא כי אתה מקבל את הסוג הנכון של כיסוי עבור המצב הפיננסי הנוכחי ואת המטרות. אם אתה משכיר, לבלות זמן מחקר של השוכרים ביטוח היום ולקבל סוג זה של כיסוי במקום בהקדם האפשרי.