מדוע צריך ביטוח נסיעות לחו"ל

כל אחד מאיתנו יודע שבחיי היומיום שלנו, אמנם לא כל השירותים הבריאותיים ניתנים בחינם, אבל חלקם הגדול כן, בהתאם לביטוח הבריאות שיש לכם מול קופת החולים שלכם, ושירותים רבים אחרים מסובסדים. כאשר אתם טסים לחו"ל, אין לכם שום דבר שכזה, ולכן כל מצב בו תצטרכו טיפול רפואי מחוץ לארץ עלול לעלות לכם ביוקר, אלא אם כן עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל.

רובנו כנראה לא מעלים אפילו בדעתנו אפשרות של מחלה או פציעה דווקא בזמן שנהיה בחו"ל. אבל לצערנו, דברים כאלו יכולים לקרות. ביטוח נסיעות יכול לתת לכם את השקט הנפשי הזה, לכל מקרה שלא יהיה, וזה די שווה את זה כיוון שרוב הביטוחים הם במחירים ממש הגיוניים.

כמובן שאם אתם טסים לטיולים אתגריים, לטרקים באזורים מבודדים ושאר טיולי תרמילאות למיניהם, רצוי עוד יותר שתעשו ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר כמובן היקף הכיסוי של הביטוח יותאם לאופי הטיול, וגם המחיר ישתנה בהתאם.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בדרך כלל הוצאות על מצבי חירום – רכישת תרופות, ביקור רופא, טיפולי שיניים, אשפוז, הגעה לחדר מיון, ובמצבים מסוימים גם את עלות ההטסה לארץ להמשך טיפול, ההיקף של הכיסוי הבריאותי משתנה כאמור ומותאם עבור כל מטייל על פי סוג ויעד הטיול, ועל פי מצבו הבריאותי הכללי.

מעבר לביטוח הבריאותי, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל גם ביטוח במקרה של גניבת מטען או במקרים בהם המטען הולך לאיבוד או נשלח בטעות ליעד אחר. גם כאן ניתן להרחיב את הביטוח כך שיכלול גם פיצוי במקרה שהמטען אכן נשלח ליעד אחר והגיע באיחור. בסך הכל, ולרוב גם עם הרחבות מסוימות, מדובר בעלות של דולרים בודדים ליום, שבמקרה הצורך תתברר כמאוד משתלמת.